טעות טרגית • יהודי נורה למוות בירושלים לאחר שנחשד למחבל

    בנצי לייזרוביץ וארי וידר | צילום: מדברים תקשורת - אברהם צמח 1 Comment on טעות טרגית • יהודי נורה למוות בירושלים לאחר שנחשד למחבל
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות הביטחונית מביאה עמה טעויות טרגיות: לפני זמן קצר (רביעי) יהודי נורה למוות בטעות לאחר שנחשד למחבל, ברחוב ירמיהו בכניסה לעיר ירושלים.

    על פי הדיווח הראשוני, ההרוג נורה לאחר שניסה לחטוף את נשקו של אחד משני אנשי ביטחון שביקשו לבדוק אותו לאחר שהוא ביקש מהם להזדהות ולהציג תעודת זהות.

    מהמשטרה נמסר כי, מתחקור ראשוני נמסר כי 2 אנשי כוחות ביטחון ניסו לעלות לאוטובוס, אדם שירד ביקש מהם תעודה מזהה. השניים ביקשו לבדוק אותו ולטענתם תקף אותם באגרופים וניסה לחטוף את הנשק של אחד מהם. בוצע ירי לעברו והוא נוטרל. זהותו של החשוד נבדקת.

    זאב קשש יו"ר איחוד הצלה סיפר בדקות הראשונות כי "הייתי במהלך פגישה במשרדי 'איחוד הצלה' ושמענו קולות ירי. יחד עם מתנדבים נוספים יצאנו לזירה ולמרבה הנס לא היו נפגעים בנפש. עוברי אורח סיפרו כי מדובר בניסיון לחטוף נשק מחייל שהיה בתחנת האוטובוס בסמוך למשרדי איחוד הצלה ובעקבות כך בוצע ירי לעברו והוא נוטרל. כוחות גדולים של משטרה פועלים בזירה".

    קודם לכן הערב, אירע פיגוע דריסה ואבנים בכביש גוש עציון – חברון בין הכפר בית אומר לצומת כרמי צור.

    חייל צה"ל נפצע באורח בינוני עד קשה בראשו ועוד שלושה חיילים נפצעו באורח קל עד בינוני. המחבל הדורס – נורה ונפצע קשה על ידי החיילים.



    1 תגובות

    מיין תגובות